Nadrabiam zaległości...

Duży obrus na ukończeniu, więc jest czas na publikację pomniejszych prac.
Oczywiście poszewki, bo tych narobiłam ostatnimi czasy dużo, tak mi się chciało tych ozdobnych poduszeczek


Oraz bieżnik, który zrobiłam mojej mamie. Prezent już dostała, podobał się bardzo, więc mogę pokazać

Bardzo dziękuję za komentarze, pozdrawiam wszystkie osoby, które tu zaglądają.
P.S. Bardzo chciałam przeprosić osoby, które do mnie pisały w między czasie na maila i nie dostały odpowiedzi.To był taki czas, że mnie tu nie było,więc jeszcze raz przepraszam.Zajęta jestem moją pracą zawodową - czym się zajmuję możecie podglądnąć tu "Bella boutique Izabela Jakimowicz"
Już jestem obecna, poczta ogarnięta, jestem na posterunku.

6 komentarzy:

  1. Ładna poduszka , ale to bieżnik przyciągnął moją uwagę - przecudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna poduszka. Fajny pomysł z tym kontrastowym wkładem. Bieżnik śliczny. Nic dziwnego, że podobał się mamie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, oryginalny kształt bieżnika na pewno przypadł do serca Mamy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne wzory, bieżnik pięknie się prezentuje.
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...